sobota, 15 lipca 2017

Królowa lata


Witam!

Moja dekoratorska żyłka nie pozwala mi spocząć na laurach i choć dopiero pokazywałam Wam pokój dzienny w pastelach już poczyniłam kolejne zmiany. Z reguły latem stawiam na dodatki w koralowym kolorze. Kiedy pasują one tak dobrze jak teraz... Ale tym razem zainspirowałam się kolorem hortensji z ogródka, które w tym roku przybrały cudowne barwy.


Jak wiadomo mam trochę obrusów ;)
świeczników z resztą też, więc z dodatkami nie było trudno :)




Wybaczcie Moi Drodzy tę monotonię tematyczną, ale czy nie sądzicie, że natura jest najwspanialszą inspiracją?


Doceniając małe przyjemności nie mogłam przegapić dziesiątego wydania Subiektywnego Przewodnika Po Małych Przyjemnościach Tam i z Powrotem, Moniki i Sebastiana. 
Prawdziwa uczta dla zmysłów :)




Nowa roślina, czy ktoś wie jak się nazywa? to odpowiedź na zarzut Mamy, że w ogóle nie mamy roślin w pokoju dziennym!


W tk maxx znalazłam pasującą do pozostałych rzeczy doniczkę...


A szklanki z Huty Szkła Julia, którą odwiedziliśmy niedawno służą za tilajty i wazoniki.
Marzy mi się kolekcja w różnych odcieniach ze wzorem w romby. Na stronie internetowej niestety jednak ich nie ma, a w te górskie okolice raczej szybko się nie wybiorę...


Wyjeżdżamy na wakacje i może to zabrzmi głupio, ale naprawdę mi żal, że nie będę przez jakiś czas mogła się cieszyć widokiem tych kwiatów. Nie chcę przegapić rozkwitu hortensji bukietowych.
Z pewnością pomęczę Was jeszcze ich widokiem :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Miłych wakacji!

16 komentarzy:

  1. Pięknie się wkomponowała w wystrój :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna hortensja, kolor jest wspaniały!... ja mam jednak niestety jakiegoś pecha z tym krzewem, zawsze zmarznie niezależnie jak go osłonię na zimę, w ogóle nie zakwita na lato... pozostaje mi tylko patrzeć i podziwiać u innych w ogrodach... albo w wzonie na stołach... udanych wakacji życzę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hortensja przybrała przepiękne barwy ;). Szklaneczki jako świeczniki prezentują się świetnie :). Przesyłam wakacyjne pozdrowienia :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kwiaty i ten ich kolor.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory bajka! Oj taki kwiat może być doskonałą inspiracją. Pięknie jest.
    Udanych wakacji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezbyt mi ten fiolet podchodzi. Jakby nie tam było jego miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam niebieski, oprócz bieli i szarości to chyba jeden z moich ulubionych kolorów :)
    Hortensje są przepiękne, teraz też u mnie goszczą :)
    A natura naprawdę inspiruje i to jak.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie pasuje do wnętrza, podkreślą obecną porę roku. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Także u mnie na tapecie 10 cześć przewodnika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hortensje robią cuda we wnętrzach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna doniczka! Chętnie bym ci ją ukradła :) Również kocham hortensje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne doniczki i wazony. W ogóle mega fajna aranżacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda naprawdę przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiaty zawsze wprowadzają przyjemny i świeży akcent do wnętrza. Podoba mi się również dobór innych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...